Mario Nakić
18.1.2018.
Mario Nakić
Agresivna SJW kultura zavladala i kod nas: Pritisak na trgovce zbog političke korektnosti
Pročitano 4514 puta. Ocijenjeno 10 puta. Ukupna ocjena: 5
Agresivna SJW kultura zavladala i kod nas: Pritisak na trgovce zbog političke korektnosti
SJW kultura naišla je u Hrvatskoj na plodno tlo. Ljudi s fetišom na državu i zabrane jedva su dočekali razloge da prijave svoje susjede i tako im onemoguće rad. Jedan od svježih primjera kako to izgleda u praksi je nedavni slučaj s proizvodima obrta Camellia iz Križevaca kojem je lanac trgovina Offertisima vratio proizvode nakon prijave kupaca zbog seksizma.

Riječ je o tzv. "opizdilici za seksualni odgoj žena", drvenoj daščici s jastučićem na jednom kraju i humorističnim uputama. Osobno ne vidim ništa posebno zanimljivo u tome da bih izdvojio i kunu za takav proizvod, ali ako se nalazi u trgovinama znači da postoji i potražnja. Nekoga je to jako uvrijedilo pa se požalio medijima, a Offertisimi nije preostalo ništa drugo nego ograditi se od proizvoda na svojim policama i vratiti ga proizvođaču.

"Nisam nikoga htio uvrijediti, to je čisti humor, zezancija. Radi se o zafrkantskim poklonima i za žene i za muškarce: imamo i mužomlat, i mjerokur, uredovno usukalo za pripitomiti muškarca... Takve poklon-proizvode proizvodim već 17-18 godina i nikad nije bilo nikakvih problema. Ne znam što bih rekao, čini mi se da kod nas više šala i humor nisu dozvoljeni", rekao je Zdravko Petrinec, proizvođač "opizdilice" za Jutarnji list, dodajući kako iste proizvode izvozi u Njemačku s prijevodom na njemački i još nikada nisu optuženi za seksizam.

Sanja Sesar iz Centra za edukaciju i istraživanje (CESI), pak, smatra da seksističke šale "ponižavaju i vrijeđaju žene, potenciraju rodne stereotipe i često opravdavaju nasilje protiv žena". Zanimljivo, nisu joj zasmetali šaljivi proizvodi koji ponižavaju muškarce, to je valjda normalno.

Ovakva agresivna retorika kojom se nameće zabrana da kupci kupuju što žele kupiti, kojom se pokušava regulirati humor i moral, ulazi nam na velika vrata i institucionalno. Nevjerojatno je kako daleko oni mogu ići. Udruge koje žive na račun poreznih obveznika trude se nametnuti tim istim poreznim obveznicima svoje izopačene i sadističke standarde u humoru, moralu i općenito mišljenju. Danas prisiljavaju trgovačke lance da vraćaju nepodobne proizvode proizvođačima radi političke korektnosti, sutra će vas kažnjavati novčano ili zatvorom zbog krivog vica.


VIŠE IZ RUBRIKE:
DRUŠTVO
HRVATSKA
Ocijeni članak
UKUPNA OCJENA
1
2
3
4
5
Dosad ocijenjeno 10 puta.
O AUTORU
Mario Nakić je novinar, poduzetnik, web developer i osnivač Liberala. Voli pisanje, logiku, PHP i javu. Klasični liberal bez kompromisa.
BIG LAJK!
Lucijan Carić, poduzetnik
25 godina star F-16 je dobar za obranu banane, dok je političarima 5 godina star A6 skup za održavanje i nesiguran.

Izvor: Facebook
NAŠISTI
PRATITE LIBERAL NA DRUŠTVENIM MREŽAMA:



IMPRESSUM | UVJETI KORIŠTENJA | OGLAŠAVANJE