POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

Agresivna SJW kultura zavladala i kod nas: Pritisak na trgovce zbog političke korektnosti



Agresivna SJW kultura zavladala i kod nas: Pritisak na trgovce zbog političke korektnosti

18.01.2018.

PIŠE: Mario Nakić

SJW kultura naišla je u Hrvatskoj na plodno tlo. Ljudi s fetišom na državu i zabrane jedva su dočekali razloge da prijave svoje susjede i tako im onemoguće rad. Jedan od svježih primjera kako to izgleda u praksi je nedavni slučaj s proizvodima obrta Camellia iz Križevaca kojem je lanac trgovina Offertisima vratio proizvode nakon prijave kupaca zbog seksizma.

Riječ je o tzv. "opizdilici za seksualni odgoj žena", drvenoj daščici s jastučićem na jednom kraju i humorističnim uputama. Osobno ne vidim ništa posebno zanimljivo u tome da bih izdvojio i kunu za takav proizvod, ali ako se nalazi u trgovinama znači da postoji i potražnja. Nekoga je to jako uvrijedilo pa se požalio medijima, a Offertisimi nije preostalo ništa drugo nego ograditi se od proizvoda na svojim policama i vratiti ga proizvođaču.

"Nisam nikoga htio uvrijediti, to je čisti humor, zezancija. Radi se o zafrkantskim poklonima i za žene i za muškarce: imamo i mužomlat, i mjerokur, uredovno usukalo za pripitomiti muškarca... Takve poklon-proizvode proizvodim već 17-18 godina i nikad nije bilo nikakvih problema. Ne znam što bih rekao, čini mi se da kod nas više šala i humor nisu dozvoljeni", rekao je Zdravko Petrinec, proizvođač "opizdilice" za Jutarnji list, dodajući kako iste proizvode izvozi u Njemačku s prijevodom na njemački i još nikada nisu optuženi za seksizam.

Sanja Sesar iz Centra za edukaciju i istraživanje (CESI), pak, smatra da seksističke šale "ponižavaju i vrijeđaju žene, potenciraju rodne stereotipe i često opravdavaju nasilje protiv žena". Zanimljivo, nisu joj zasmetali šaljivi proizvodi koji ponižavaju muškarce, to je valjda normalno.

Ovakva agresivna retorika kojom se nameće zabrana da kupci kupuju što žele kupiti, kojom se pokušava regulirati humor i moral, ulazi nam na velika vrata i institucionalno. Nevjerojatno je kako daleko oni mogu ići. Udruge koje žive na račun poreznih obveznika trude se nametnuti tim istim poreznim obveznicima svoje izopačene i sadističke standarde u humoru, moralu i općenito mišljenju. Danas prisiljavaju trgovačke lance da vraćaju nepodobne proizvode proizvođačima radi političke korektnosti, sutra će vas kažnjavati novčano ili zatvorom zbog krivog vica.

VIŠE IZ RUBRIKE: DRUŠTVO, HRVATSKA
Teme: SJW (6), FEMINIZAM (30), OFFERTISIMA (1), OPIZDILICA (1), POLITIČKA KOREKTNOST (2)

SJW kultura naišla je u Hrvatskoj na plodno tlo. Ljudi s fetišom na državu i zabrane jedva su dočekali razloge da prijave svoje susjede i tako im onemoguće rad. Jedan od svježih primjera kako to izgleda u praksi je nedavni slučaj s proizvodima obrta Camellia iz Križevaca kojem je lanac trgovina Offertisima vratio proizvode nakon prijave kupaca zbog seksizma.

Riječ je o tzv. "opizdilici za seksualni odgoj žena", drvenoj daščici s jastučićem na jednom kraju i humorističnim uputama. Osobno ne vidim ništa posebno zanimljivo u tome da bih izdvojio i kunu za takav proizvod, ali ako se nalazi u trgovinama znači da postoji i potražnja. Nekoga je to jako uvrijedilo pa se požalio medijima, a Offertisimi nije preostalo ništa drugo nego ograditi se od proizvoda na svojim policama i vratiti ga proizvođaču.

"Nisam nikoga htio uvrijediti, to je čisti humor, zezancija. Radi se o zafrkantskim poklonima i za žene i za muškarce: imamo i mužomlat, i mjerokur, uredovno usukalo za pripitomiti muškarca... Takve poklon-proizvode proizvodim već 17-18 godina i nikad nije bilo nikakvih problema. Ne znam što bih rekao, čini mi se da kod nas više šala i humor nisu dozvoljeni", rekao je Zdravko Petrinec, proizvođač "opizdilice" za Jutarnji list, dodajući kako iste proizvode izvozi u Njemačku s prijevodom na njemački i još nikada nisu optuženi za seksizam.

Sanja Sesar iz Centra za edukaciju i istraživanje (CESI), pak, smatra da seksističke šale "ponižavaju i vrijeđaju žene, potenciraju rodne stereotipe i često opravdavaju nasilje protiv žena". Zanimljivo, nisu joj zasmetali šaljivi proizvodi koji ponižavaju muškarce, to je valjda normalno.

Ovakva agresivna retorika kojom se nameće zabrana da kupci kupuju što žele kupiti, kojom se pokušava regulirati humor i moral, ulazi nam na velika vrata i institucionalno. Nevjerojatno je kako daleko oni mogu ići. Udruge koje žive na račun poreznih obveznika trude se nametnuti tim istim poreznim obveznicima svoje izopačene i sadističke standarde u humoru, moralu i općenito mišljenju. Danas prisiljavaju trgovačke lance da vraćaju nepodobne proizvode proizvođačima radi političke korektnosti, sutra će vas kažnjavati novčano ili zatvorom zbog krivog vica.

VIŠE IZ RUBRIKE: DRUŠTVO, HRVATSKA
Teme: SJW (6), FEMINIZAM (30), OFFERTISIMA (1), OPIZDILICA (1), POLITIČKA KOREKTNOST (2)

Pregleda: 4283