POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače



Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače

15.07.2017.

PIŠE: Denis Čupić

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.

VIŠE IZ RUBRIKE: ZANIMLJIVOSTI, HRVATSKA
Teme: HAC (5), ENC (1), AUTOCESTE (7)

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.

VIŠE IZ RUBRIKE: ZANIMLJIVOSTI, HRVATSKA
Teme: HAC (5), ENC (1), AUTOCESTE (7)

Pregleda: 2340