POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

POLITIKA

DRUŠTVO

LJUDSKA PRAVA

EKONOMIJA

HRVATSKA

SVIJET

ŠKOLA

ZANIMLJIVO

Taksisti tvrde da su za poštivanje zakona, a oni ga krše



Taksisti tvrde da su za poštivanje zakona, a oni ga krše

28.07.2017.

PIŠE: Thomas Bauer

Nema situacije koja bolje raskrinkava zlikovačku ideologiju našizma od današnje blokade splitske i dubrovačke zračne luke. Iako taksisti tvrde da traže poštivanje zakona, oni ga bjelodano krše. Iako tvrde da žele jednake uvjete za sve, bune se jer je netko boljom uslugom taknuo u njihov monopol te ih više nitko ne želi. Iako tvrde da samo žele raditi i od toga živjeti, blokiranjem ključnih zračnih luka dan prije udarnog vikenda sezone vrlo konkretno uništavaju hrvatski turizam i zaradu desetcima tisuća ljudi.

Našistička ideologija koja u Hrvatskoj još uvelike dominira je ništa drugo nego vrhunac ogavnog balkanskog licemjerja koje demagogijom i petparačkim parolama o pravdi ili općem dobru skriva borbu za sebični boljitak monopolista i uhljeba svih fela.

Svoj nedavni godišnji odmor proveo sam putujući po europskom istoku. Zemljama kojima smo se pred 20 godina smijali, a sada im uvelike gledamo u leđa. Posjetili smo redom Bratislavu, Krakov, Varšavu i Prag te kao turist s dvoje djece mogu reći da je Uber nevjerojatno dobar izum. U sva četiri grada upozorili su nas da izbjegavamo lokalne gradske taksiste, ali mi nismo niti pomišljali koristiti njihovu uslugu.

Uber se pokazao kao genijalno rješenje, u svim gradovima ima strahovito mnogo vozila i u prosjeku smo čekali manje od 3 minute. Cijene su smiješne, većinu vožnji platili smo od dva i pol do tri i pol eura. Najveća prednost Ubera je to što je usluga svugdje ista, bez razlike. Brza, transparentna, povoljna i nadasve praktična s obzirom da vas nije briga imate li uz sebe dovoljno lokalne valute. Zapravo možete biti i potpuno bez novca.

U trenutku kada krene ljetni pljusak ili dijete počne urlikati umorno od razgledavanja, dovoljno je kliknuti na aplikaciju i automobil po vas dolazi u roku od par minuta. Svi vozači su ljubazni, nasmijani, ne gnjave, čini mi se kako je to postao omiljen način zarade za mlade i studente koji na taj način zarade dovoljno novca za bezbrižnije školovanje.

Usluga Ubera nemjerljivo povećava kvalitetu turizma, to posebno dolazi do izražaja u Pragu koji je nagužvan i krcat turistima, nešto slično kao naši gradovi ljeti. Gosti se s Uberom osjećaju slobodnije, bezbrižnije i sretnije. Više se ne isplati koristiti javni prijevoz koji je uvijek vođen nespretno i birokratski s obzirom da njime upravljaju birokrati i političari.

Mišljenja sam da je Uber velika prednost hrvatskog turizma i smatram kako bi njegovo ukidanje bilo ravno katastrofi. Uz prednosti za turiste, to je i sjajan način da tisuće ljudi preko ljeta zaradi dodatan novac.

Tipična našistička cherry picking argumentacija kako je Uber "zabranjen tamo i tamo" totalni je promašaj. Naime, našisti uvijek uspiju naći neku zemlju koja je u pojedinom segmentu gora od Hrvatske. Ali upravo u tome i jest problem, što neke zemlje u nekim segmentima jesu reguliranije ili neslobodnije od Hrvatske, ali niti jedna europska zemlja, osim možda susjednih ex-Yu republika, nije ukupno ekonomski toliko neslobodna.

Tako našisti žele francuske zabrane Ubera, austrijske zabrane rada nedjeljom, njemačka sindikalna prava i švedske poreze. Pritom potpuno zanemarujući notornu činjenicu da bi se mi trenutno morali uspoređivati sa zemljama koje sam gore nabrojao, a ne sa zemljama koje su svoj kapitalistički razvoj započele prije 70 ili čak 150 godina. U tim zemljama Uber cvjeta i podiže kvalitetu turizma.

VIŠE IZ RUBRIKE: EKONOMIJA, HRVATSKA
Teme: TAXI (8), UBER (25), BLOKADA PROMETA (3), PROSVJED TAKSISTA (2)

Vezano

Državna aplikacija za taxi - može li luđe?
(05.01.2018.)

Kad se već Vlada nije mogla oduprijeti našistima, hoće li moći Bruxelles?
(17.08.2017.)

Faktograf: ni F od fakta
(02.08.2017.)

Nema situacije koja bolje raskrinkava zlikovačku ideologiju našizma od današnje blokade splitske i dubrovačke zračne luke. Iako taksisti tvrde da traže poštivanje zakona, oni ga bjelodano krše. Iako tvrde da žele jednake uvjete za sve, bune se jer je netko boljom uslugom taknuo u njihov monopol te ih više nitko ne želi. Iako tvrde da samo žele raditi i od toga živjeti, blokiranjem ključnih zračnih luka dan prije udarnog vikenda sezone vrlo konkretno uništavaju hrvatski turizam i zaradu desetcima tisuća ljudi.

Našistička ideologija koja u Hrvatskoj još uvelike dominira je ništa drugo nego vrhunac ogavnog balkanskog licemjerja koje demagogijom i petparačkim parolama o pravdi ili općem dobru skriva borbu za sebični boljitak monopolista i uhljeba svih fela.

Svoj nedavni godišnji odmor proveo sam putujući po europskom istoku. Zemljama kojima smo se pred 20 godina smijali, a sada im uvelike gledamo u leđa. Posjetili smo redom Bratislavu, Krakov, Varšavu i Prag te kao turist s dvoje djece mogu reći da je Uber nevjerojatno dobar izum. U sva četiri grada upozorili su nas da izbjegavamo lokalne gradske taksiste, ali mi nismo niti pomišljali koristiti njihovu uslugu.

Uber se pokazao kao genijalno rješenje, u svim gradovima ima strahovito mnogo vozila i u prosjeku smo čekali manje od 3 minute. Cijene su smiješne, većinu vožnji platili smo od dva i pol do tri i pol eura. Najveća prednost Ubera je to što je usluga svugdje ista, bez razlike. Brza, transparentna, povoljna i nadasve praktična s obzirom da vas nije briga imate li uz sebe dovoljno lokalne valute. Zapravo možete biti i potpuno bez novca.

U trenutku kada krene ljetni pljusak ili dijete počne urlikati umorno od razgledavanja, dovoljno je kliknuti na aplikaciju i automobil po vas dolazi u roku od par minuta. Svi vozači su ljubazni, nasmijani, ne gnjave, čini mi se kako je to postao omiljen način zarade za mlade i studente koji na taj način zarade dovoljno novca za bezbrižnije školovanje.

Usluga Ubera nemjerljivo povećava kvalitetu turizma, to posebno dolazi do izražaja u Pragu koji je nagužvan i krcat turistima, nešto slično kao naši gradovi ljeti. Gosti se s Uberom osjećaju slobodnije, bezbrižnije i sretnije. Više se ne isplati koristiti javni prijevoz koji je uvijek vođen nespretno i birokratski s obzirom da njime upravljaju birokrati i političari.

Mišljenja sam da je Uber velika prednost hrvatskog turizma i smatram kako bi njegovo ukidanje bilo ravno katastrofi. Uz prednosti za turiste, to je i sjajan način da tisuće ljudi preko ljeta zaradi dodatan novac.

Tipična našistička cherry picking argumentacija kako je Uber "zabranjen tamo i tamo" totalni je promašaj. Naime, našisti uvijek uspiju naći neku zemlju koja je u pojedinom segmentu gora od Hrvatske. Ali upravo u tome i jest problem, što neke zemlje u nekim segmentima jesu reguliranije ili neslobodnije od Hrvatske, ali niti jedna europska zemlja, osim možda susjednih ex-Yu republika, nije ukupno ekonomski toliko neslobodna.

Tako našisti žele francuske zabrane Ubera, austrijske zabrane rada nedjeljom, njemačka sindikalna prava i švedske poreze. Pritom potpuno zanemarujući notornu činjenicu da bi se mi trenutno morali uspoređivati sa zemljama koje sam gore nabrojao, a ne sa zemljama koje su svoj kapitalistički razvoj započele prije 70 ili čak 150 godina. U tim zemljama Uber cvjeta i podiže kvalitetu turizma.

VIŠE IZ RUBRIKE: EKONOMIJA, HRVATSKA
Teme: TAXI (8), UBER (25), BLOKADA PROMETA (3), PROSVJED TAKSISTA (2)

Pregleda: 4746