Vezani članci:
OVO se zove marketing usmjeren prema muškarcima: Kompanija za luksuzne satove odgovorila Gilletteu (video)
ʼThe Best She Can Getʼ: Odgovor na Gillette reklamu je brutalan (video)
Kako bi izgledala reklama za žilete koja bi se svidjela uvrijeđenim konzervativcima?
Duhaček i Veljača imaju previše zajedničkog s nasilnicima iz Zadra
Jokić bi djecu učio plagiranju, prostačenju i seksizmu: ʼDobro je dok su našiʼ
Seksizam u Googleu: Istražili optužbe da plaćaju žene slabije pa došli do iznenađujućeg zaključka
Moj najdraži vic o filovanju
Knjižnica FFZG-a pokušala nasmijati studente vicem o filovanoj paprici. Nije prošlo dobro...
Američka ljevica je u građanskom ratu; hoće li prevladati razum ili feministički ekstremizam?
Ima li nešto što pravobraniteljica za feminizam ne bi zabranila?
Misli kao Rosa Luxemburg, djeluj kao Joca Amsterdam
Znanstvenik suspendiran s CERN-a zbog tvrdnje da su muškarci u znanosti diskriminirani
Hrvatska ljevica ima problem s mizoginijom i seksizmom u vlastitim redovima
Žene u Hrvatskoj žrtve su vulgarnih napada, a svatko brani ʼsvojeʼ
FIFA traži od medija da diskriminiraju zgodne žene
Koja je razlika između ove dvije tragedije?
Huffington Post: 'Bijelim muškarcima treba zabraniti pravo glasa'
Reklama koja prikazuje obiteljsko nasilje na šaljiv način je neprimjerena - kaže pravobraniteljica Ljubičić
Kako je feminizam spao na ovo?
John Stuart Mill je 1869. predlagao 'slobodno tržište' među spolovima
Feministička kolumnistica napustila Guardian nakon članka u kojem tvrdi da ženu definira spol, a ne osjećaj
Zastupljenost žena među kandidatima najslabija u HDZ-u, SDP-u i Domovinskom pokretu
Dejan Kovač pozvao građane da na predsjedničkim izborima glasaju za Ivana Pernara
Hrvatska ima veći udio žena u poduzetništvu od Švedske, Njemačke i Švicarske
Hoće li žene sad iz Švicarske i Švedske preseliti u Hrvatsku i Rumunjsku?
Ovaj lijevi aktivist se u Novostima sprda meni zato što sam bio žrtva nasilja
5 najčešćih zabluda hrvatskih novinara o liberalizmu
Problem nasilja neće se riješiti forsiranjem ideoloških sukoba
Veljačina retorika se bazira na rasizmu, seksizmu i nepoznavanju materije seksualnog i rodnog nasilja
Kako je ʼklerikalna desnicaʼ naučila hrvatsku ljevicu što je pravi, iskreni feminizam
Novo na Liberalu:
Zurovec: Prvo smanjiti državnu potrošnju, a onda osloboditi građane nameta
100 dana Mileijeve vlade: Što je dosad učinio?
Subvencioniranje najma je suluda mjera koja će pomoći samo najmodavcima
Milanović manipulira statistikom o mirovinama i obmanjuje javnost
Plenkovićeva vlada ulupala 199.000 vaših eura u portal koji nikoga ne zanima
Ovaj francuski vizionar iz 19. stoljeća sanjao je današnju Europsku uniju
Rezultati Februarske revolucije: profitirali SDP, Možemo i HDZ, gubitnici Centar i Fokus
Otkud sad oni? Članak Sanje Modrić masovno lajkaju Turci
Zašto Milanović napada ustavne suce koje je sam predložio? Želi ih zastrašiti
Marijana Puljak za saborskom govornicom izvrijeđala hrvatske radnike
Milei ukinuo državnu novinsku agenciju zbog 'širenja propagande'
Odlična vijest: Hrvatska ima uvjerljivo najveći godišnji rast BDP-a u EU
Reklama koja prikazuje obiteljsko nasilje na šaljiv način je neprimjerena - kaže pravobraniteljica Ljubičić
Najveća kupovina glasova u povijesti RH
Ima li smisla da država sufinancira bogataše pri kupovini luksuznih automobila?
Regulacije nisu suprotnost slobodnom tržištu nego njegov sastavni dio
Član predsjedništva Fokusa uhljebio u državnu agenciju 10 stranačkih kolega u 4 mjeseca
Odjeci Februarske revolucije: Lijeva oporba treba zajednički izaći na izbore
Možemo nije suprotnost HDZ-u nego konkurencija
Potpuni debakl medija i crvene revolucije: Sad se vidi koliki im je doseg
Huškanje na imigrante kao politička strategija za prikupljanje glasova
Einstein o slobodi govora, birokraciji i individualizmu
Centar: Vlada od Vujnovca stvara prvog hrvatskog oligarha
Rezultati izbora u Nizozemskoj trebali bi u Europi biti shvaćeni kao grubo buđenje
Novi predsjednik Argentine obećao rezanje potrošnje, ukidanje ministarstva obrazovanja i državne banke
Iranofilija u BiH sve izraženija, mediji se to više i ne trude prikriti
Mediji su iz političkih razloga pokušali zataškati motiv masovnog ubojstva u školi u Nashvilleu
Što kažu obični Palestinci iz Gaze: 'Hamas je kriv za ratove, a mi plaćamo cijenu'
Medijske manipulacije o rezoluciji UN-a i glasanju Hrvatske 'protiv primirja u Gazi'
Tko su zapadni palestinofili? Možemo ih svrstati u tri skupine, ovo su njihove karakteristike

Zašto je ova reklama toliko uvrijedila konzervativce?


Piše: Robby Soave
Izvor: Reason
16.1.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 3

Zašto je ova reklama toliko uvrijedila konzervativce?

Zašto je ova reklama toliko uvrijedila konzervativce?


Piše: Robby Soave
Izvor: Reason
16.1.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 3

Tvrtka Gillette predstavila je svoju novu reklamu u kojoj poručuje muškarcima da ne budu nasilni prema drugima i da uče dječake nenasilju. Zašto je to naljutilo neke ljude?

Poznata kompanija za brijaće aparate Gillette objavila je svoju novu reklamu u kojoj osuđuje "toksičnu muškost" i izaziva muškarce da budu bolji prema ženama i drugim muškarcima. Ali budući da u zadnje vrijeme svjedočimo ludom kulturološkom ratu između dva plemena, ovakva potpuno pozitivna poruka nekako je uspjela uvrijediti jedan tim.

"Gillette reklama je proizvod radikaliziranog feminizma u mainstreamu, kulturnog marksizma", napisala je Candace Owen iz konzervativne organizacije Turning Point USA na Twitteru. Michael Knowles - književnik, glumac i konzervativni kolumnist - optužuje Gillette za usvajanje premisa "šakala za socijalnu pravdu". Ben Shapiro, urednik portala National Review, tvrdi da se navedena tvrtka "priklonila ljevičarskim društvenim prioritetima".

Takve snažne optužbe o kulturnom marksizmu, ljevičarskim društvenim prioritetima i slično ispadaju smiješne svakome tko bez predrasuda pogleda navedenu reklamu.



Istina, reklama odmah na početku spominje pojam "toksična muškost", što je pomalo nespretan i loš izraz koji feministi i općenito radikalni ljevičari često vole koristiti u svome pretjerivanju. Ali ostatak reklame je posvećen nasilju, bullyingu u školi, zlostavljanju žena. Jesu li to uistinu "ljevičarski prioriteti"? Žele li konzervativci stvarno reći da je nasilje isključivo problem za ljevicu?

Shapiro je poznat po svojoj frazi "facts don't care about your feelings" (činjenice nije briga za vaše osjećaje) koju koristi - često potpuno ispravno - da bi pobio argumente ljevice koji su bazirani na njihovim osjećajima: "Postoje generalno neke razlike između muškaraca i žena", na primjer. Ali ovaj konkretno slučaj pokazuje kako i desničari dozvoljavaju da im osjećaji prepriječe put do činjenica. Muškarci zaista čine više nasilja nego žene, seksualno zlostavljanje žena je definitivno problem na mnogim radnim mjestima i dječaci trebaju biti odgajani tako da ne napadaju fizički jedni druge niti djevojčice.

Istina je da ne sudjeluju SVI muškarci u nasilju, isto kao i što mnoge žene također mogu biti nasilne i zlostavljačice. Kolektivističke pretpostavke su odvratne - i antiteza za libertarijanska načela - bilo da su postavljene protiv muškaraca, žena, bijelaca, crnaca itd. Naravno, neki s lijeve strane su krivi za takve predrasude. Ali ovaj oglas ne kaže da su svi muškarci loši. On ne poručuje da je muškost uvijek i svuda opasan ideal. Poruka ovog oglasa je jasna - bolje se odnosite prema ljudima - u nadi da će prodati više britvica za brijanje muškarcima koji se slažu s tom porukom. Opet, zašto je ovo loše?

U njegovu obranu, Shapiro je imao neke zanimljive zaključke u ostatku svoje kolumne, a tiču se važnosti da mladi muškarci imaju snažne muške idole u svojim životima:

"Ako želite odgojiti generaciju muškaraca koji će ispravno tretirati žene, djelovati kao zaštitnici, a ne kao žrtve, i postati temelj stabilnog društva, trebate više muškosti, a ne manje. Zapravo, nedavna studija sa Stanforda, Harvarda i Biroa za popis stanovništva ustanovila je da visoka razina prisutnosti očeva u lokalnim zajednicama može biti važna čak i više nego izravno posjedovanje oca u domu; studija je objasnila, 'crni dječaci koji odrastaju u područjima s visokom prisutnošću oca također imaju znatno manju vjerojatnost da će završiti u zatvoru'."

Upravo tako: mladi muškarci moraju učiti od starijih koji dobro postupaju prema ženama i djeluju kao zaštitnici, a ne kao žrtve, a upravo to je ono što Gillette poručuje ovom reklamom.

Ljudi se mogu slobodno asocirati s bilo kojim proizvodom, pa ako Gilletteovo takozvano signaliziranje vrline nekoga toliko muči, ta osoba može kupiti neku drugu britvicu za brijanje. Ali bilo bi šteta ako ćemo masovno bojkotirati kompanije koje poručuju da je nasilje loše.


Ocijeni članak

Sadržaj Liberala mogu ocjenjivati samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.

Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!

Podrži neovisno novinarstvo: učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.
VIŠE O TEMI:
VIŠE IZ RUBRIKE:

Komentiraj članak

Komentirati na portalu mogu samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.
Mala škola liberalizma
Udruga Liberal.hr
O Udruzi Liberal.hr
Udruga Liberal.hr osnovana je s ciljem promicanja osobnih i ekonomskih sloboda u Republici Hrvatskoj. Djeluje prvenstveno preko ovog portala. Liberal je od svoga početka 2016. do danas dao značajan doprinos u raspravama oko javnih politika uvijek štiteći prava i slobode građana. Naša misija je educirati javnost i podizanje svijeti o građanskim pravima i posljedicama koje određene politike mogu imati na njihove živote. Više o radu i ciljevima udruge možete pročitati ovdje.

Ako želite i možete doprinijeti radu Udruge - bilo svojim aktivnostima i zalaganjem ili bar uplaćivanjem godišnje članarine, kliknite ovdje i ispunite pristupnicu za učlanjenje.
Doniraj
Ovaj portal financira se dobrovoljnim članarinama i donacijama naših čitatelja. Pomozite nam da budemo još bolji, postanite jedan od naših donatora!

Donirati nam možete preko Paypala - klikom ovdje ili preko e-bankarstva, ako skenirate ovaj barkod:



Za broj žiroračuna i ostale informacije kliknite ovdje.