Trgovački centrar Edeka u Hamburgu prikazao je na najbolji mogući način pobornicima nacionalizma u ekonomiji i protekcionizma kako bi izgledale police da su na njima samo domaći proizvodi. Bez uvoznih proizvoda unutrašnjost trgovine podsjeća na slike iz bivšeg DDR-a (Istočne Njemačke), a na mjestima gdje nedostaju namirnice postavljeni su antirasistički natpisi: “Ovako prazno izgleda ova polica bez useljenika”, “Ova polica je bez raznolikosti prilično dosadna”, “Bez raznolikosti smo siromašniji” i “Naša ponuda danas poznaje granice”.
Njemački su se mediji zainteresirali za ovu akciju protiv ksenofobije, pa je Edeka na njihov upit objasnila kako na svojim policama ima mnogo robe koja se proizvodi u Njemačkoj, ali da bi kada bi samo nju prodavali izbor proizvoda koje nude bio znatno suženiji. To su povezali s raznolikošću u društvu i poručili da je za njih “raznolikost osobina suvremenog i otvorenog društva”, te su najavili cijelu reklamnu kampanju koja će se temeljiti na konceptu raznolikosti, objavio je
Index.

Ove bi slike trebao vidjeti ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić kao i njegovi brojni fanovi koji bi da država diktira trgovcima udio obavezne domaće robe na policama. Svakako treba napomenuti da je Njemačka i veća i ekonomski puno razvijenija od Hrvatske, tako da bi trgovački centri u Hrvatskoj sa samo domaćim proizvodima izgledali još praznije.

