Kompanija za luksuzne satove Egard Watches odgovorila je na
feminističku reklamu Gillettea. Za razliku od odgovora uvrijeđenih antifeminista koji su napravili v
ideo o ekstremno lošim ženama, ovaj odgovor se odnosi isključivo na muškarce.
Egard Watches prikazuje muškarce u pozitivnom svjetlu dok na ekranu ispisuje statističke podatke (vrijede za SAD): muškarci su žrtve 93% ozljeda na radu, čine 97% ratnih žrtava, 79% žrtava ubojstva i 80% žrtava samoubojstva. 75% samaca beskućnika su muškarci.
"Mi vidimo dobro u muškarcima" - poruka je koju šalje Egard Watches, zbog koje su dobili tisuće komentara na Youtubeu gdje im ljudi hvale video i ističu kako će baš zbog njega kupiti njihov proizvod. Pogledajte pa prosudite. Jesu li Egard Watches ili Gillette bolje portretirali muškarce i izreklamirali svoj proizvod?