Organizacija Morning Consult objavila je rezultate ovogodišnjeg istraživanja "The Most Trusted Brands 2020" na temu brendova kojima Amerikanci najviše vjeruju. Upitali su 16.700 građana diljem SAD-a za njihovo mišljenje o 30-ak najpoznatijih kompanija, državnih institucija i drugih poznatih brendova. Rezultati su zanimljivi.
Najviše Amerikanaca, točnije njih 50 posto, odgovorilo je da najviše vjeruju svome obiteljskom liječniku. Na drugom mjestu je vojska s 44-postotnim povjerenjem. Dvije američke digitalne kompanije - Amazon i Google - zauzele su treće i četvrto mjesto s 39 odnosno 38 posto povjerenja. Te dvije kompanije osvojile su veće povjerenje građana nego upozorenja o ekstremnim temperaturama (36%), učitelji (35%), policija (30%), znanstvena istraživanja (26%), predsjednik Donald Trump (20%), kapitalizam (14%), mediji (8%), američka vlada (7%), Wall Street (5%).
Tko uživa najmanje povjerenja Amerikanaca? Hollywood kojem vjeruje samo 4 posto građana.
U drugom pitanju istraživači su naveli pojedinačne kompanije i postavili su im pitanje koliko vjeruju svakoj od njih. Najbolju ukupnu ocjenu osvojila je državna tvrtka Američka pošta. Na drugom je mjestu Amazon, treći je Google, a četvrti Paypal.
Ipak, značajna je razlika među generacijama. Odrasle osobe rođene nakon 1964. godine iskazale su svoje povjerenje najviše prema Googleu, Amazonu i Netflixu, dok su osobe rođene prije 1964. godine najviše povjerenja dale Američkoj pošti.
Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!
Podrži neovisno novinarstvo:
učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.
O autoru
MARIO NAKIĆ
Mario Nakić je novinar, poduzetnik, web developer i programer. Osnivač Liberala. Voli pisanje, filozofiju,
PHP i javu. Klasični liberal bez kompromisa.
Više od istog autora