Plastika je aktualni ekološki problem zbog zagađenosti oceana i mnoge velike kompanije, posebno one u trgovačkom sektoru, obvezale su se usvojiti neke promjene da bi smanjile potrošnju jednokratne plastike ili je čak potpuno ukinule. Među takvim tvrtkama je i trgovački lanac DM, koji se trudi pokazati javnosti koliko su "woke" pa su kupili oglas u Večernjem listu, naslovljen "Dm čuva okoliš: Jednokratne plastične vrećice u svim trgovinama postaju prošlost".
Svakako je pohvalno što brinu o okolišu, ali na naslovnoj fotografiji toga članka vidi se djelatnik kako drži proizvod u plastičnoj ambalaži i stavlja ga u papirnatu vrećicu žene koja zadovoljno kupuje. Čak i ako zaboravimo da će se zbog velikog povećanja proizvodnje papira morati raskrčiti jako mnogo šuma (pretpostavljam da će to postati gorući problem za nekih 5-10 godina pa ćemo onda zabraniti papir i vraćati se na plastiku), postavlja se pitanje koji je smisao ukidanja plastičnih vrećica kad su proizvodi i dalje u jednokratnim plastičnim ambalažama.
Netko će možda pomisliti da je jednostavno riječ o nespretnosti PR službe, ali ne bih se složio jer oni stvarno nisu ni imali drugog izbora. Odite u DM, velika većina njihovih proizvoda nalazi se u plastičnim ambalažama. Fotografiju iz DM-a bez jednokratne plastike bilo bi praktički nemoguće napraviti. Koliko je onda to stvarno briga za okoliš, a koliko jeftin PR?
Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!
Podrži neovisno novinarstvo:
učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.
O autoru
MARIO NAKIĆ
Mario Nakić je novinar, poduzetnik, web developer i programer. Osnivač Liberala. Voli pisanje, filozofiju,
PHP i javu. Klasični liberal bez kompromisa.
Više od istog autora