Medijska korporacija Cox Media odlučila je nakon 5 godina rada ugasiti portal
Rare.us, jedan od najpoznatijih izvora vijesti naklonjenih libertarijanskom pokretu u SAD-u. Za razliku od poznatog
Reasona i nekih manjih portala čija je jasna pozicija libertarijanski centar ili klasični liberalizam, Rare je bio specifičan po tome da se obraćao prvenstveno konzervativcima te je promicao konzervativne vrijednosti (život, obitelj, domovina...) uz veliku dozu klasičnog liberalizma (otvorenost prema imigrantima, homoseksualcima, transrodnim osobama, borba protiv
rata protiv droga itd.). Drugim riječima, Rare je učio konzervativce toleranciji.
Pokrenut je 2013. godine, u vrijeme kad je libertarijanski pokret u Republikanskoj stranci doživljavao svoj vrhunac nakon dviju predsjedničkih kampanja
Rona Paula koji je uspio približiti klasični liberalizam velikim konzervativnim masama na vrlo pozitivan način. Cox Media ima u vlasništvu desetke lokalnih televizija i news portala diljem SAD-a, ali Rare im je bio prvi projekt na nacionalnoj razini. U početku je imao oko 1 milijun jedinstvenih čitatelja mjesečno, a onda su na mjesto glavnog urednika zaposlili
Jacka Huntera, bivšeg voditelja kampanje senatora
Randa Paula. Hunter je još podebljao libertarijansku crtu ovog medija i pokrenuo podetiketu
Rare Liberty. Zahvaljujući dobroj kampanji na Facebooku, zanimljivim temama te objektivnom i kritičkom novinarstvu koje nije štedjelo ni ljevicu ni desnicu, u 2014. godini portal je dosegao
22,5 milijuna jedinstvenih čitatelja mjesečno.
Jučer je Hunter objavio
oproštajni članak u kojem obavještava čitatelje da se Rare.us gasi. Iako u svom članku nije naveo razlog gašenja, u
odgovoru za druge medije objasnio je kako je to odluka "vrha korporacije". "Odlučili su rezati troškove i Rare je jedan od portala koje će ugasiti. Takve stvari se u velikim korporacijama ponekad događaju, ne možemo mi ništa tu učiniti."
Međutim,
Media Post je objavio podatak kako je u veljači mjesečna posjećenost portalu pala na 5,5 milijuna, što je četverostruko manje nego kad je Rare bio na vrhuncu u 2014. godini. Očito su vlasnici procijenili da im se u njega više ne isplati ulagati.
Media Post dalje objašnjava kako je Rare jedna od brojnih žrtava novog Facebookovog algoritma.