Vezani članci:
Većina zemalja EU ukinula PDV na putnički željeznički prijevoz, Hrvatska nije među njima
Je li Holy upravo pozvala na privatizaciju HŽ-a?
Hrvatske željeznice - najbolji pokazatelj kakve rezultate daje liberalizacija, a kakve monopol
[VIDEO] HŽ opet briljira: Zaustavili vlak na 40 min, a razlog je nevjerojatan
Novo na Liberalu:
Johan Norberg: Što uzrokuje ljudski napredak?
Je li ovo najbolji ministar gospodarstva u povijesti RH?
Bastiat: Čovjek koji je postavljao neugodna pitanja
Postmodernistička ljevica i Palestina - ljubav na prvi hladnoratovski pogled
Bastiat: Javna potrošnja
Cjepiva spasila 150 milijuna dječjih života diljem svijeta u zadnjih 50 godina
Inflacija pada, a cijene rastu. Novinari se pitaju kako je to moguće
Tomašević se pjeni jer je Zagrepčanima ponuđena jeftinija distribucija plina
Bastiat: Novac, banka i kredit
Index bi mogao biti kažnjen zbog 'diskriminacije katolika'. To nema nikakvog smisla
Plenkovićeve muljaže o inflaciji i BDP-u
Jako bitna odluka Ustavnog suda o predmetu Krišto v. Pride, evo zašto
Privatne kompanije plaćaju kazne za curenje podataka, a pravu ugrozu predstavlja država
Konvencija LP-a: Odbacili Trumpa i Kennedyja, izabrali 'naoružanog geja'
F. A. Hayek: Upotreba znanja u društvu
Mises je tijekom WW2 dvaput pogazio vlastite principe, evo o čemu se radi
Anka, empatija i antisemitizam
Bastiat: Prokleti strojevi
Zašto su neke cijene u trgovini u Hrvatskoj veće nego u zapadnim zemljama EU-a?
Benčić se bori da HDZ zadrži apsolutnu kontrolu nad HEP-om. Zašto?
Bastiat: Kome koriste ograničenja u prekograničnoj trgovini?
Nedavna studija dokazala korelaciju između ekonomske slobode i rodne ravnopravnosti
Ovaj lik nema pojma o čemu govori
Baby Lasagna je sušta suprotnost svega što Severina predstavlja
Bastiat: Koja je svrha posrednika?
UN prošlog tjedna potiho smanjio broj žrtava u Gazi
Feminizam pokušava opravdati brutalno čedomorstvo jer žena 'nije imala financijsku pomoć'
RTL iskoristio uspjeh Lasagne za širenje mržnje prema Židovima
Bastiat: Mogu li javni radovi služiti kao mjera za zapošljavanje?
Varteks treba pustiti da propadne, a država neka pomogne radnicama

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost


Piše: Tomislav Stipić
Photo: Wikipedia
26.6.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost

Gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost


Piše: Tomislav Stipić
Photo: Wikipedia
26.6.2019.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Vozni red ne vrijedi ništa kada vlakovi gotovo redovito kasne. Misle li kako je nama, njihovim korisnicima, koji plaćamo kartu? Igraju se našim živcima i životima.

Svi vi koji radite u mjestima u kojima živite, ne znate koliko ste sretni. Ali dnevne migracije potaknute poslom nisu ništa nenormalno u normalnom svijetu. Ljudi putuju vlakovima, busevima, automobilima. Međutim, kad ovisiš o HŽ Putničkom prijevozu, onda ti se zgadi i život i posao i vlak i sve. Već 20 dana u nizu vlak kojim idem ujutro na posao kasni na odredište, Glavni kolodvor Zagreb. Pitam službeno osoblje zašto vlakovi stalno kasne, oni šeretski odgovaraju: "Tako vam je to kod nas".

Dakle, meni moja kompanija plaća prijevoz kako bih svaki dan kasnio na posao. Srećom, imam "mogućnost" ustati par sati ranije i ići na raniji vlak da bih stigao na posao.

Put koji inače traje 50-ak minuta, u zadnje vrijeme se otegne i na sat i pol, danas na 2 sata. Što je previše, previše je. Najviše boli činjenica što za ovakav kriminalan odnos Hrvatskih željeznica nitko ne odgovara, nitko nikome ne polaže račune, ali svi redovno moramo kupiti karte, što mjesečne, što dnevne. Preskupo plaćene.

Po mome mišljenju, Hrvatske željeznice treba jednostavno ukinuti, kompozicije i tračnice prodati u staro željezo i službeno objaviti da Hrvatska više nema željeznicu. Jer realno, ona ne postoji. Ovo nije željeznica, ovo je horor film.

Postoje samo predimenzionirani direktorčići i članovi uprave koji se, gle čuda, na svoj posao ne voze istom tom željeznicom, već bijesnim vozilima plaćenim novcem iz proračuna (čitajte: našim novcima) za rupe i ogromne gubitke svake godine.

Igraju se sa svima nama koji svakodnevno prolazimo torturu. Naravno, nema nikoga da nas zaštiti ili obešteti. Jer gdje počinje HŽ Putnički prijevoz, prestaje odgovornost.

 

Ocijeni članak

Sadržaj Liberala mogu ocjenjivati samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.

Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!

Podrži neovisno novinarstvo: učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.

O autoru

TOMISLAV STIPIĆ
Tomislav Stipić je završio studij teologije na protestantskom teološkom učilištu u Osijeku. Radi u poslovnoj prodaji. Hobi mu je čitanje i planinarenje.
Više od istog autora
VIŠE O TEMI:
VIŠE IZ RUBRIKE:

Komentiraj članak

Komentirati na portalu mogu samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.
Mala škola liberalizma
Udruga Liberal.hr
O Udruzi Liberal.hr
Udruga Liberal.hr osnovana je s ciljem promicanja osobnih i ekonomskih sloboda u Republici Hrvatskoj. Djeluje prvenstveno preko ovog portala. Liberal je od svoga početka 2016. do danas dao značajan doprinos u raspravama oko javnih politika uvijek štiteći prava i slobode građana. Naša misija je educirati javnost i podizanje svijeti o građanskim pravima i posljedicama koje određene politike mogu imati na njihove živote. Više o radu i ciljevima udruge možete pročitati ovdje.

Ako želite i možete doprinijeti radu Udruge - bilo svojim aktivnostima i zalaganjem ili bar uplaćivanjem godišnje članarine, kliknite ovdje i ispunite pristupnicu za učlanjenje.
Doniraj
Ovaj portal financira se dobrovoljnim članarinama i donacijama naših čitatelja. Pomozite nam da budemo još bolji, postanite jedan od naših donatora!

Donirati nam možete preko Paypala - klikom ovdje ili preko e-bankarstva, ako skenirate ovaj barkod:



Za broj žiroračuna i ostale informacije kliknite ovdje.