"Budući da sam imao puno slobodnog vremena jer nisam uspio naći partnericu za izlaske, iskoristio sam to vrijeme da provedem istraživanje", objašnjava anonimni korisnik najpopularnije američke dating stranice Tinder. Odlučio je pristupiti Tinderu kao ekonomiji i napraviti socioekonomsko istraživanje bazirano na broju lajkova.
Došao je do zanimljivih rezultata. Ispada da 78% žena lajka samo 22% najzgodnijih muškaraca, a 80% manje privlačnih muškaraca ima šanse kod 22% najmanje privlačnih žena. Drugim riječima, ako si muškarac i nisi turbozgodan (ne spadaš u 20% najprivlačnijih), nemoj ni trošiti svoje vrijeme na dating siteu.
Prosječno privlačan muškarac privući će pažnju svega 0,87 posto (1 od 115) žena na Tinderu. Prema distribuciji "lajkova" Gini koeficijent nejednakosti Tindera ispada 0,58%, što je gore od 95 posto svjetskih gospodarstava.
Autor ovog istraživanja, koji se na Mediumu naziva "worst-online-dater", napravio je i Lorenzovu krivulju kako bi ilustrirao razliku u nejednakosti distribucije lajkova na Tinderu i nejednakosti distribucije bogatstva u SAD-u. Ispada da na Tinderu ima puno više nejednakosti nego u američkom gospodarstvu.
Hoće li sad ljevičari tražiti pravedniju redistribuciju ljepote ili lajkova?
Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!
Podrži neovisno novinarstvo:
učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.
O autoru
MARIO NAKIĆ
Mario Nakić je novinar, poduzetnik, web developer i programer. Osnivač Liberala. Voli pisanje, filozofiju,
PHP i javu. Klasični liberal bez kompromisa.
Više od istog autora