Vezani članci:
Zašto sindikat štiti piromane?
Autoceste u svijetu postoje da bi ljudi prije stigli od točke A do točke B, ali kod nas imaju sasvim drugu svrhu
Kalmetino svjedočenje - šamar ljubiteljima državnog vlasništva
Nameti poskupljuju 'jer ste vi to tražili'
O povlaštenima i nedodirljivima - naše autoceste i naša taksi služba
Život damo, HAC ne damo!
To je nama vaša borba dala!
Kad se već Vlada nije mogla oduprijeti našistima, hoće li moći Bruxelles?
Našizam - uzrok, nastanak, razvoj i posljedice
Novo na Liberalu:
'Anti-HDZ' vlada bila bi najveća prijevara birača u povijesti. Evo zašto neće uspjeti
Skoro 200.000 ljudi glasalo je za ovo
Brazilski UFC borac Renato Moicano i šest Misesovih lekcija iz ekonomske politike
Kolosalni poraz ljevice u Zagrebu i cijeloj Hrvatskoj
Privatni sektor je 'zaslužan' za 25% CO2 u atmosferi; najveći zagađivač je država
Možemo želi proširiti obavezu poreza na dohodak
Kakvi su rezultati poreza na ekstraprofit u Hrvatskoj?
Konzervativne udruge traže preko suda da im Tomašević izvjesi zastavu na gradske jarbole. Jesu li u pravu?
Što znači 'pozicija moći'?
Ante Mandarić: Bit ću glas protiv nepravde, bez obzira s koje strane dolazila
Izborni kompas FPZG-a ima ozbiljne nedostatke koji mogu dovesti do vrlo zbunjujućih rezultata
Spolne kvote su silovanje demokracije
Imaju li biskupi u sekularnoj državi pravo komentirati politiku? Da, kao i svatko drugi
Klimatski fundamentalisti u poreznim obveznicima vide svoje kmetove
Je li Javier Milei spasitelj Argentine ili lažnjak i populist?
Grbin priznao da mu se jako sviđaju politike Andreja Plenkovića
Zurovec: Prvo smanjiti državnu potrošnju, a onda osloboditi građane nameta
100 dana Mileijeve vlade: Što je dosad učinio?
Subvencioniranje najma je suluda mjera koja će pomoći samo najmodavcima
Milanović manipulira statistikom o mirovinama i obmanjuje javnost
Plenkovićeva vlada ulupala 199.000 vaših eura u portal koji nikoga ne zanima
Ovaj francuski vizionar iz 19. stoljeća sanjao je današnju Europsku uniju
Rezultati Februarske revolucije: profitirali SDP, Možemo i HDZ, gubitnici Centar i Fokus
Otkud sad oni? Članak Sanje Modrić masovno lajkaju Turci
Zašto Milanović napada ustavne suce koje je sam predložio? Želi ih zastrašiti
Marijana Puljak za saborskom govornicom izvrijeđala hrvatske radnike
Milei ukinuo državnu novinsku agenciju zbog 'širenja propagande'
Odlična vijest: Hrvatska ima uvjerljivo najveći godišnji rast BDP-a u EU
Reklama koja prikazuje obiteljsko nasilje na šaljiv način je neprimjerena - kaže pravobraniteljica
Najveća kupovina glasova u povijesti RH

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače


Piše: Denis Čupić
15.7.2017.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače


Piše: Denis Čupić
15.7.2017.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.

Ocijeni članak

Sadržaj Liberala mogu ocjenjivati samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.

Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!

Podrži neovisno novinarstvo: učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.

O autoru

DENIS ČUPIĆ
Denis Čupić je poduzetnik i borac za shvaćanje tržišnog gospodarstva te napuštanje planske privrede u praksi i u glavama.
Više od istog autora
VIŠE O TEMI:
VIŠE IZ RUBRIKE:

Komentiraj članak

Komentirati na portalu mogu samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.
Mala škola liberalizma
Udruga Liberal.hr
O Udruzi Liberal.hr
Udruga Liberal.hr osnovana je s ciljem promicanja osobnih i ekonomskih sloboda u Republici Hrvatskoj. Djeluje prvenstveno preko ovog portala. Liberal je od svoga početka 2016. do danas dao značajan doprinos u raspravama oko javnih politika uvijek štiteći prava i slobode građana. Naša misija je educirati javnost i podizanje svijeti o građanskim pravima i posljedicama koje određene politike mogu imati na njihove živote. Više o radu i ciljevima udruge možete pročitati ovdje.

Ako želite i možete doprinijeti radu Udruge - bilo svojim aktivnostima i zalaganjem ili bar uplaćivanjem godišnje članarine, kliknite ovdje i ispunite pristupnicu za učlanjenje.
Doniraj
Ovaj portal financira se dobrovoljnim članarinama i donacijama naših čitatelja. Pomozite nam da budemo još bolji, postanite jedan od naših donatora!

Donirati nam možete preko Paypala - klikom ovdje ili preko e-bankarstva, ako skenirate ovaj barkod:



Za broj žiroračuna i ostale informacije kliknite ovdje.