Vezani članci:
Zašto sindikat štiti piromane?
Autoceste u svijetu postoje da bi ljudi prije stigli od točke A do točke B, ali kod nas imaju sasvim drugu svrhu
Kalmetino svjedočenje - šamar ljubiteljima državnog vlasništva
Nameti poskupljuju 'jer ste vi to tražili'
O povlaštenima i nedodirljivima - naše autoceste i naša taksi služba
Život damo, HAC ne damo!
To je nama vaša borba dala!
Kad se već Vlada nije mogla oduprijeti našistima, hoće li moći Bruxelles?
Našizam - uzrok, nastanak, razvoj i posljedice
Novo na Liberalu:
U nekim američkim državama održan referendum o pobačaju, evo rezultata
Ovo je jedan od razloga neuspjeha Kamale Harris i Demokrata: Podcijenili su žene
Država želi kazniti Novu i RTL zbog premalo domaćeg programa. To je grubo kršenje medijskih sloboda
Najbogatiji su sve bogatiji, a 5 milijardi ljudi propada u siromaštvu. Je li to točno?
Izbori u SAD-u - najveći test demokracije u američkoj povijesti
Istraživanje: Sloboda govora među top pitanjima koja brinu američke glasače
Mojmira otkrila zakon ponude i potražnje. Nije oduševljena
Vladina agencija se hvali: Hrvatska je prvak svijeta po broju beskorisnih parazita
Mises: Za inovacije je potrebna ekonomska sloboda
Elon Musk i sloboda govora
Američki birači vole kapitalizam više nego Trumpa, Harris i Taylor Swift
Čovjek koji ništa ne zna
Pitanja na koja Milanović ne želi odgovoriti
Hajdaš Dončić i Paunović su obojica fejk, glumci i pozeri
Studija: Zahtjevi za redistribucijom bogatstva vođeni su motivom zavisti, a ne pravde
Thomas Sowell: Zašto sam odbacio marksizam
WSJ o propasti dinara: Kako je Jugoslavija uništila vlastitu valutu
Milanović želi biti hrvatski Donald Trump
Kakva je bila špica sezone: U srpnju i kolovozu 92.000 domaćih turista više nego lani
Država je u ratu s obiteljskim smještajem. Ispaštat će domaći turisti
Kako su Ćimić i Index pokušali kreirati 'aferu' tamo gdje je nema
Prvi seks, laži i porez na nekretnine
Pearl Jam i svrha cijene u tržišnoj ekonomiji
Kako Vladine 'antiinflacijske mjere' ustvari potiču inflaciju
Nezavisna zastupnica razmontirala Tomaševića u ZG skupštini. Pogledajte video
Potpišite peticiju protiv 'Bit će krvi' zakona o maltretiranju vlasnika stanova
Zašto se Hrvati boje jugoslavenske zastave - pitaju se jugoslavenski novinari
Proslavljenom biologu Facebook obrisao profil jer je napisao da muškarac ne bi trebao boksati sa ženama
Plenkovićev portal u ksenofobnom ispadu napao turiste, pridružio mu se i Index
Pobjednici i gubitnici

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače


Piše: Denis Čupić
15.7.2017.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Kako HAC svakodnevno zbunjuje strane vozače


Piše: Denis Čupić
15.7.2017.
Prosječna ocjena čitatelja: 5

Jučer ponovno svjedočio gužvi na naplati Sv. Helena. Vozač iz Slovačke i vozač iz Belgije ušli na trake za ENC naravno bez ENC-a. Nastale kolone, po dvadeset vozila iza njih, nisu se htjeli pomaknuti u rikverc dok nije došao djelatnik HAC-a. Cijela eskapada trajala preko 15 minuta i uzrokovala mali kaos na naplati i guranje preko svih traka.

Nisu ova dvojica krivi. Mogli su više paziti, ali ih ne mogu kriviti. Što njima znači ENC?

Krivnja je na stručnjacima iz Hrvatskih autocesta koji godinama nisu u stanju shvatiti da stranci ne znaju što znači oznaka na traci i da je preslabo vidljivo označena.

Zar je tako težak posao uvesti megaboardove s oznakom automatic electronic toll/no cash/no card?

Također, nelogično je da su ENC trake desne i da se brze protočne trake (ENC) miješaju nakon prolaska naplate sa sporoprotočnima uključujući se s desne strane. Logično je da su lijeve trake brze trake, pogledajte primjere na naplatama tunela po austrijskim autocestama.

S ovakvim sustavom ENC ne donosi nikakvu prednost u ubrzanju prometa i smanjenju gužve. Naravno, najoptimalnije rješenje bio bi sustav vinjeta, ali izniman našizam i otpor sindikata vođenih jednim Mijatom spram bilo kakvih promjena u sustavu cestarskog ceha, neće nikada dozvoliti da Hrvatska dobije moderan sustav naplate autocesta. Takav bi sustav u prvom redu koristio građanima. Hoćemo li se ikada odmaknuti od generalnih floskula da su vinjete nepravedne jer bi turisti i oni koji malo koriste autoceste plaćali puno više? Upravo floskula pravednosti je najveći kočničar restrukturiranja HAC-a i HAC ONC-a.

Ocijeni članak

Sadržaj Liberala mogu ocjenjivati samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.

Sviđa ti se članak? Podrži Liberal!

Podrži neovisno novinarstvo: učlani se ili doniraj Udruzi "Liberal.hr" koliko želiš/možeš za razvoj ove platforme.
IBAN: HR5923900011101229527
Model: 00, poziv na br. prim.: 2222
(za donatore iz inozemstva SWIFT/BIC: HPBZHR2X)
Ako koristite mobilnu aplikaciju za bankarstvo jednostavno uslikajte ovaj barkod i unesite željeni iznos.

O autoru

DENIS ČUPIĆ
Denis Čupić je poduzetnik i borac za shvaćanje tržišnog gospodarstva te napuštanje planske privrede u praksi i u glavama.
Više od istog autora
VIŠE O TEMI:
VIŠE IZ RUBRIKE:

Komentiraj članak

Komentirati na portalu mogu samo registrirani članovi. Učlanite se ovdje.
Mala škola liberalizma
Udruga Liberal.hr
O Udruzi Liberal.hr
Udruga Liberal.hr osnovana je s ciljem promicanja osobnih i ekonomskih sloboda u Republici Hrvatskoj. Djeluje prvenstveno preko ovog portala. Liberal je od svoga početka 2016. do danas dao značajan doprinos u raspravama oko javnih politika uvijek štiteći prava i slobode građana. Naša misija je educirati javnost i podizanje svijeti o građanskim pravima i posljedicama koje određene politike mogu imati na njihove živote. Više o radu i ciljevima udruge možete pročitati ovdje.

Ako želite i možete doprinijeti radu Udruge - bilo svojim aktivnostima i zalaganjem ili bar uplaćivanjem godišnje članarine, kliknite ovdje i ispunite pristupnicu za učlanjenje.
Doniraj
Ovaj portal financira se dobrovoljnim članarinama i donacijama naših čitatelja. Pomozite nam da budemo još bolji, postanite jedan od naših donatora!

Donirati nam možete preko Paypala - klikom ovdje ili preko e-bankarstva, ako skenirate ovaj barkod:



Za broj žiroračuna i ostale informacije kliknite ovdje.